NOOB BEBEK BEN 10 OMNİTRİX KULLANIYOR! 😂😱 - Minecraft

NOOB BEBEK BEN 10 OMNİTRİX KULLANIYOR! 😂😱 - Minecraft

Ben Noob Bebek, Bu bölümde bebek bezimiz kalmadı ve fakat çok sıkışmıştım. Tuvaletimizi yaptıktan sonra hemen banyoya koştum. Dalin bebek şampuanı ile bir güzel duş aldık. Bu arada oyundaki küvetimi de yeni aldım. Fakat ishal olmuşum, çok kötü bir gün geçiyordum. Hemen gidip molfix, biberon ve bebek bezi aldım.

Noob Bebek veya Bebek Videoları hayranlarından biriyseniz ve çizgi film tadında videolar izlemek hoşunuza gidiyorsa kanalımıza aşağıdaki linkten abone olarak siz de aramıza katılabilir ve yeni bölümleri kaçırmadan izleyebilirsiniz.

►KANALIMA ABONE OLMAK İÇİN TIKLA: https://goo.gl/irUQ8N
------------------------------------------------------------------------------------------
Kendimi kısacası anlatmak gerekirse çok bebek bezi kullanıyorum altıma hep yaptığım için bebek bezine ihtiyacım oluyor çok eğlenceli videolar atıyorum mesela kardeşim akülü araba falan alıyorum bisiklet falan çok eğleniyoruz ve umarım sizde çok eğleniyorsunuzdur, oyunda bildiğin çizgi flim gibi oyun oynuyoruz ve kardeşim pro bebekle birlikte çok bebek bezi değiştiriyoruz, oyuncak falan var oyuncaklarımız falan var beşik var yatak falan var videoyu izlerseniz anlarsınız neyse hepinize çizgi flim tanında iyi seyirler.

Minecraft Bebek Video Maceralarını Önceki Bölümleri Aşağıdaki Linkten İzleyebilirsiniz.

NOOB BEBEK VE PRO BEBEK KANAL ŞARKISI!
https://youtu.be/XhS8KRmjnwg

NOOB BEBEK KARDEŞİNE AKÜLÜ ARABA ALIYOR
https://youtu.be/H5b9x60c6Xk

NOOB BEBEK'İN KARDEŞİ KREŞE BAŞLIYOR!
https://youtu.be/k6p_QNWG-Pg

NOOB BEBEK KARDEŞİNE BİSİKLET ALIYOR!
https://youtu.be/TY_XUyF62yI
------------------------------------------------------------------------------------------
●İş Teklifleri İçin ► elitramc@gmail.com

🔴 İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM!! 🔴
find out here now
Егор Крид / Бургеры от Тимати. #MANNEQUINCHALLENGE. Семья и Поклонники.
Minecraft Parkur Cenneti 2 - Bölüm 1. HAPİSHANE KAÇAĞI TROLL BEBEK - MİNECRAFT. Şimşek ile Yağmur Minecraft Maceraları Çizgi Film İzle Yeni Bölüm. 5 Saniyede Bulabilir Misin? - Resimli Dikkat Testi. Minecraft Mod - Efsane Bombalar. L.O.L. Sürpriz Bebekler çok yakında sizlerle buluşuyor!. MİNECRAFT'TA BULUTLARDA YAŞAMAK!. Güldüy Güldüy Show Çocuk 29. Bölüm Full HD Tek Parça. BEBEK VS MİNECRAFT. MİNECRAFT'TA RECEP İVEDİK DÜNYASI PORTALI !. BABY SWIM like a PRO or Better than adults. SUÇLU AİLEMİN EVİNDEN KAÇIYORUM! - Roblox. ZENGİN VS FAKİR #51 - Fakir, Zengin Oldu (Minecraft). İngilizce Çocuk Şarkıları - En Popüler ve En Güzel İngilizce Çocuk Şarkıları 2017. Vahşi Asma ⚡️ Biggie Box'ta Mücadele | Ben 10 Türkçe | çizgi film | Cartoon Network Türkiye. LOL bebek ranzadan iniyor LOL Bebek sürpriz yumurta piyano çalıyor oyuncak ile ranza kavgası şakası. Bebek Sorunu | Ben 10 Türkçe | Cartoon Network. BEBEĞİM BEN 10 OMNİTRİX'İ BULDU! - Minecraft. NOOB BEBEK MOLFİX FABRİKASI YAPIYOR! 😂😱 - Minecraft. GİZLİ BİLİNMEYEN TANK ARABASI NASIL YAPILIR? - Minecraft. Ben 10 Oyuncakları | ELMAS KAFA GÜÇ TANKI Zafer için Kaz! | Ben 10 Oyuncakları | Cartoon Network. BEN 10 I Su Tankı ile Tanış I Cartoon Network Türkiye. Minecraft - HAPİSTEN KAÇIYORUZ! - HAPİSTEN KAÇIŞ 2! - (Özel Harita) FİNAL!. Ben 10 Türkçe | Nükleer Hata | Cartoon Network. HEROBRİNE'IN İÇİNDE YAŞAMAK! - Minecraft. BEBEK HAPİSTEN KAÇIYOR! - Roblox. Ben 10 Aliens Baby Version 2017 | Top 25s | All Characters. Monster School : TEMPLE RUN vs CLASH ROYALE CHALLENGE - Minecraft animation. Örümcek Bebek Venom'u Minecraft'a Gönderdi Komik Minecraft Macerası. Ben 10 DEV Sürpriz Yumurta Açma Oyun Hamuru Minecraft Transformers Trash Pack Oyuncakları. Minecraft mod ben 10 para a nova série master aventuras com mods. Yarış | Ben 10 Türkçe | çizgi film | Cartoon Network. BEBEK RG EVDEN KAÇIYOR! 😱 - Minecraft. Doğru Kapıyı Seçmelisin - Sadece Çok Dahiler Bu Zeka Bulmacalarının Cevabını Bulabiliyor. Ben 10 | Bounty Hunters Hunt Ben | Cartoon Network. Ben 10 omnitrix saati Türkçe konuşan oyuncak tanıtımı. Minecraft Parkur - YUKARI !. Baby Alive YENİ Oyuncak | Oyuncak Bebek | EvcilikTV. Lego Minecraft Steve Brick Building Small Farm. BEN 10 DELUXE OMNITRIX UNBOXİNG SAATİ 2 BEN 10 DELUXE OMNITRiX CLOCK İNTRODUCTİON AND TESTİNG. Ben Billy’e Karşı | Ben 10 Türkçe | çizgi film. İnsanların Sonucu Bulamadığı İçin Vazgeçtiği 2 Bulmaca. ZENGİN VS FAKİR HAYATI #1 - Minecraft. Sırılsıklam | Ben 10 Türkçe | çizgi film | Cartoon Network. Örümcek Bebek Minecraft'ta Maşa Şans Blokları Yarışması Yapıyor. Noob and Brothers: Season 1 - Minecraft Animation.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Неуклюжие и прелестные создания, которых фотографы запечатлели рядом со своими

Ералаш №65 Урок